tisdag 15 oktober 2013

Dag 95

Gjorde väl ingenting idag. Har tappat lite av någonting, vet inte vad. Min skadekavalkad fortsatte även idag. Skruvmunstycket i duschen trillade av och landade precis där stortån sitter fast i foten. Kan tillägga att skruvmunstycket är något tung metall och ganska spetsigt. Det tänktes både en och två ord som inte bör nämnas här...

Överlevde dagen och gjorde väl egentligen ingenting. Eller jag gjorde ju en underbart vacker (?) sifferorm. Det var i alla fall kul att försvinna in i klippandet och tejpandets värld för ett litet tag.

Adam kom även hem så det var trevligt att se honom. Det märktes att han hade varit norrut när han kommer hem i shorts, linne och flip flops. Denna helgen var det svensexa i Cairns och nästa helg åker han upp för själva bröllopet. Ambitiöst!

Fick skuld även ikväll för att vara osocial, inte en del i familjen och lida av depression. Börjar bli van att få höra detta. Kan jag få skuld för att få sortera tvätten så kan jag väl också få skuld för att vara deprimerad. Nej, jag är inte så glad på alla här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar