söndag 13 oktober 2013

Dag 91

Fick se en fin soluppgång över Melbourne men missade även idag att bli omkörd av mina cyklister, de var längre upp i backen. Träffade dock på mannen med tidningen och kvinnan som är på väg till tåget.

Lillemannen sov över tre timmar så jag hann titta på en del Grey's anatomy innan han vaknade och det var dags för lite lek och lunch. Efter lunch packade vi in oss i regnkläder och gick och hoppade i vattenpölar. Herregud så kul jag hade. Lillemannen hade riktigt kul han med och satt i pölen och bara skrattade. Största skrattet bjöd han på när han lyckades trilla med huvudet före i lerpölen. När han kom upp visade det sig att han hade lera i halva ansiktet och halva håret. Herregud vad jag skrattade åt honom.

Efter ett snabbad var det åter dags för honom att sova. Vi ägnade resten av dagen åt att rita lite och gömma kritor i hakan (han gjorde, inte jag). Det var bara jag och Adam hemma så vi passade på att äta stek då Christine inte är så förtjust i det. Älskar verkligen det! Jag stod för potatisen som idag kryddades med curry vilket resulterade i att stekspaden som är gjord av plast nu är färgad i gulgrönt. Dumma curry... Ingen har nämnt något åt det men jag väntar bara på första kommentaren om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar