torsdag 10 oktober 2013

Dag 89

Promenad även denna morgonen, dock låg jag någon minut efter min vanliga utgångstid så jag missade att bli omkörd av cyklisterna. Gick i alla fall förbi dem som vanligt när de satt på kaféet och drack kaffe. Mötte också samma man med tidningen i exakt samma krök som jag mötte igår. Han hälsade i glatt och igenkännande.

Lunchen för lillemannen blev någonting utöver det vanliga. Han börjar bli väldigt gnällig med maten för att få det han vill ha så som yoghurt, ost och bröd. Orkade inte med hans gnäll så det tog honom närmre två timmar att äta upp en liten hamburgare. Kände mig så fruktansvärt hemsk mot honom men förhoppningsvis så äter han maten i fortsättningen.

Han var väl inte på sitt bästa humör under resten av dagen men det gick ganska snabbt ändå. Tröstade mig själv efter en jobbig dag med glass och ännu mera glass. Älskade maxibons!


Den omtalade hamburgaren...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar