söndag 13 oktober 2013

Dag 92

Lyckades sova nästan elva timmar inatt, behöver jag säga att det var skönt? Ägnade ett par timmar åt att städa köket då det uppenbarligen var ordentlig städdag idag. Christine skjutsade iväg Adam till flygplatsen (han åker på svensexa till Cairns över helgen) och jag passade på att gå en runda. Hade tänkt att bara gå den vanliga rundan men den utökades lite hela tiden och blev tillslut lite mer än dubbelt så lång som det var  tänkt från början. Det slutade väl med att den blev 14 km. Det berodde delvis på vädret som idag var 20 grader, solsken och lite vind.

Tyckte att jag hade varit riktigt duktig, så duktig så jag förtjänade glass. Jag menar, det är ju faktiskt fredag idag. Fredag + 14 km gång måste ju betyda någon belöning. Det blev Ben & Jerry's Sweet Cream and Cookies + en liten bit choklad. Nyttiga livet som hade börjat ja...

Gjorde ungefär ingenting på halva eftermiddagen och hela kvällen. Det var skönt det. Eller jag gjorde mat. Den fina rätten blev varma mackor med krabbköttsfyllning. När jag skulle öppna krabburken hittade jag ingen konservöppnare så den blev öppnad med en kapsylöppnare. Detta resulterade i att jag blödde från två fingrar. Men jag fick mitt krabbkött i alla fall!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar