onsdag 21 augusti 2013

Dag 41

Seriöst. Vad är det med mig att vakna tidigt på lediga dagar? Börjar bli ganska trött på det... Har annars haft en riktigt latdag förutom en långpromenad.

Känns som jag inte tar vara på tiden här när jag ligger inne och degar. Samtidigt så finns det ju inte så mycket att göra (säger hon som bor i en fyra miljonersstad). Vädret är för kallt för att vara ute och njuta av det och eftersom allt här bygger på att vara ute. Ja, då finns det inte så mycket att göra... Spenderar tiden med att titta på serier och spela piano. Tycker riktigt synd om resten av huset som får höra när jag hackar mig igenom låten.

Blev lite besviken när det inte var något parallax idag, jag som hade sett fram emot det så mycket. Dagens höjdpunkt var ändå när jag upptäckte att jag kunde se Svenska Hollywoodfruar även här ifrån. Segerdansen var fin den! Åhh vad jag har saknat dig Maria Montazami!

Fick veckans skratt under Big Brother (nej, jag tänker inte sluta tjata om det). Hela Australiens Prince Charming, Ed, har en sjuk fobi för bananer. Har aldrig sett någon avsky bananer som han gör. För någon vecka sedan blev han jagad runt i hela huset av Tim som sprang med en klase bananer i högsta hugg. I alla fall, klippet nedan fick oss alla tre att ligga dubbelvikta i soffan av skratt. Det kanske är roligare om man har sett det innan men det är ändå helt klart värt att titta på!

Ed goes bananas - helt klart sevärt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar