lördag 3 augusti 2013

Dag 21

Förhoppningsvis sista febertoppen inatt ledde fram till att jag mår betydligt bättre idag. Snorig men det kan jag leva med. Är man snorunge så är man menar jag! Var ute och lekte i löven idag, vet inte vem av oss två som hade roligast. Ska jag vara ärlig så tror jag att jag hade betydligt roligare då jag älskade det.

Passade på att ta en promenad när solen sken och det var varmt ute. Linne & jeans. Finfin vinterklädsel! Snälla Kiruna, se och lär av detta.

Bakade bröd tillsammans med lillemannen vilket resulterade i att det nu är mjöl i hela huset. Nåja, kul hade vi i alla fall! Både Adam och Christine var glada över att få nybakat bröd så jag var nöjd. Soppan blev väl inte den bästa jag har gjort. Efter 30 kg paprikapulver och 20 kg chilipulver orkade jag inte krydda mer vilket resulterade i att den var ganska smaklös när den skulle ätas. Nåja, de var glada över brödet i alla fall.

Den var godare än vad den såg ut...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar