lördag 3 augusti 2013

Dag 22

Fortfarande inte helt frisk utan låg i sängen hela dagen med undantag den tiden jag gjorde min enorma frukost. Vet inget bättre som att avsluta frukosten med en glass. Seriöst, det är hur gott som helst! Har blivit lite för beroende av Peter's Maxibon (gjorde nyss en frivolt när jag upptäckte att de finns hemma i Sverige men säljs då av Triumf glass). De innehåller verkligen allt en glass ska ha! Inte lika bra som Ben & Jerry's, men på en trygg andra-plats.

Kom upp för en liten promenad innan jag bäddade ner mig igen. Var skönt att komma ut och få lite luft samtidigt som jag upptäckte en lite konstig sak. När jag gick bredvid vägen med tre filer i varje riktning var det avkopplande. Jag menar att bruset och ljuden från trafiken var riktigt avkopplande. Konstigt men sant. Kom upp ur sängen för att hjälpa till med middagen inspirerad av Jamie Oliver, han gör en aldrig besviken!

Har snutit mig igenom hela dagen men tack och lov är jag inte ensam om det. Kvällshänget i soffan bestod av att vi satt utspridda i vardagsrummet inne i varsin iPhone, buntar av näsdukar runt oss och tvn som gick på i bakgrunden.

Ja, gångvägsbilder är det enda jag kan ta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar