tisdag 6 augusti 2013

Dag 25

En helt vanlig dag idag, om det finns några sådana. Byggde om en petflaska till en leksak på två minuter genom att ut och sno lite sten i trädgården och stoppa det i flaskan. Simpelt men lillmannen älskade det så jag är nöjd! Slängde ihop lite trolldeg så han fick leka (okej, jag lekte mest) med det. Gjorde ett handavtryck i det som jag planerar att ge när jag slutar tillsammans med ett handavtryck från då för att se skillnaden. Det gäller att vara förutseende!

Tvättade lite under dagen och har upptäckt att jag älskar tvättmaskinen. Seriöst, den tar mindre än en timme på sig och sväljer hur mycket tvätt som helst. Dock tror jag även den har svalt en av mina strumpor...

Kvällen bjöd på deras favoriträtt som har börjat bli en av mina med. Kycklingfärs med spring onion, chili och lite annat som serveras i salladsblad. Hur enkelt som helst men hur gott som helst! Ägnade kvällen efter Big brother åt att sortera DVD-filmerna på mitt rum. De är numera i en fin bokstavsordning tack vare denna stora och viktiga arbetssyssla.



6 kommentarer:

  1. Hur kan BeCool komma före Beaches?
    /pappa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mellanslag trumfar väl bokstav?

      Radera
    2. Fast jag läser BeCool utan mellanslag...

      Radera
    3. Syns inte på bilden.

      Radera
    4. http://www.imdb.com/title/tt0377471/?ref_=sr_1

      Radera