tisdag 20 augusti 2013

Dag 40

Det blev ordentligt kaos i morse när både äggen och havregrynen var slut. Vad skulle jag nu äta till frukost? Gaah! Slutade i mina hamburgerbröd, knäckebröd och alldeles för mycket jordnötssmör. Så går det ibland...

Packade in allt i vagnen och packade på oss massa kläder och begav oss mot Newport och Leroy's. Där mötte vi som förra veckan Meg, Ksana och deras barn. Denna gången var även Liza och en kvinna som jag aldrig kommer ihåg namnet på och deras småttingar med. Var skönt att komma ut ur huset och träffa några andra. Gillar verkligen det gänget som var där idag!

Fastnade totalt i en dokumentär under eftermiddagssömnen som var om andra världskriget. Jag som bara skulle se dagens avsnitt av Parallax...

Kvällen bjöd på favoriträtten kycklingköttfärs med chili. Detta avnjöts framför Big Brother som inte bara jag har blivit beroende av... Det kallas kollektivt beroende va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar