tisdag 13 augusti 2013

Dag 31

Vaknade inte förrän halv tolv efter lite mer än sju timmars sömn. Gjorde mig en stor frukost av mackor. Mums mums! Tog det lugnt innan det bar av mot stranden i Williamstown för att springa lite där. Var tungt att springa men tack och lov inte lika tungt som innan. Dock var det betydligt mer folk än det har varit innan och inte bara hundägare denna gången. Några badade, någon flög drake, såklart några med hundar och någon gick runt med en metalldetektor.

När jag kom hem gick jag som vanligt på överskottsenergi så duschen och görandet av maten gick galant. Att ligga i sängen och ta det lugnt tog dock knäcken på mig. Benen blev totalt out of order och jag ville bara somna på fläcken. Åhh vad jag har saknat den känslan!

Fick i mig middag (älskade lax) innan det blev efterrätt i form av någon mangosak i form av jell-o fast ändå inte som Christine hade gjort innan. Detta var toppat med färsk mango. Hela efterrätten var god men färska mangon var helt underbar!

Precis innan jag skulle gå och lägga mig sa Adam att det fanns TimTam i skåpet som han hade köpt åt mig. Behöver jag säga att jag blev riktigt glad?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar