tisdag 24 september 2013

Dag 74

Och så var det födelsedagsdags (det var ett väldigt roligt ord) igen. Fick ett stort "Happy Birthday" av Adam när jag kom ut ur badrummet. Jobbade på som vanligt och firade med lite chokladtårta och extra mycket bröd till frukost.

Gick ner till Williamstown för att spendera lite tid på stranden. Tror det var bland de första gångerna lillemannen var på stranden och hans min när jag satte ner honom barfota i sanden kommer jag aldrig glömma. Herregud vad jag skrattade åt den. Tiden gick snabbt och det var dags att traska hemåt igen.

Det blev en lugn eftermiddag och kvällen kom och jag slutade jobba. Middagen bestod av kyckling och innan den var slut fick jag min födelsedagspresent. Ska få åka och komma nära och klappa afrikanska vildkatter på Werribee zoo. Ska bli riktigt kul, ser verkligen fram emot det!

I brevlådan låg det idag två kort, ett från mamsen & pappsen och ett från mormor & morfar. Tack så mycket för dem och bra tajming att skicka dem så de lyckas komma fram till andra sidan jordklotet på rätt dag. Imponerande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar