onsdag 18 september 2013

Dag 68

Var sista play group idag men det pratades om att fortsätta träffas men inte på det stället. Lunchen för lillemannen blev äggfyllda skinkor med en macka. Inte jättematigt men det får väl duga som lunch. Det luktade gott i alla fall.

Eftermiddagen gick och vi traskade bort till Coles. Började få kläm på det där med att handla med korg och barnvagn. Problemet denna gång var att jag hade handlelistan i mobilen så barnvagn, välfylld korg och mobil var inte det lättaste att hantera. Men jag klarade av det och kom hem med nästan alla saker jag skulle ha.

Slängde ihop lite middag. Rotfrukter i ugn, lammfärsbiffar med fetaost och citron- & honungsyoghurt blev det idag. Jag blev nöjd med det och yoghurten gillades av Christine i alla fall.

Trodde jag skulle hugga av mina handleder idag. Okej inte riktigt så farligt men ändå, de är inte trevliga för tillfället.



Mjölksmak på chokladen, borde inte det bli mjölkchoklad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar