onsdag 18 september 2013

Dag 69

Hade de segaste benen på länge. När jag kollade tiden när jag kom hem visade det sig att jag ändå hade gått i bra tempo. Gosade ner mig i soffan med frukosten framför datorn. Ännu något avsnitt av Gilmore girls avverkades, bara 1,5 säsong kvar! Letade lite jobb med, vill verkligen ha ett jobb till. Kan erkänna att det är ganska drygt att vara ledig fyra dagar i veckan. Ser inte fram emot att vara arbetslös...

Dagen rullade på och dagens höjdpunkt var helt klart att måla med fingerfärg. Jag spårade som vanligt men denna gången var lillemannen också med mig. Han gillade verkligen det vilket gjorde mig glad med tanke på att vi kan leka med fingerfärg igen.

Mitt i målandet fick vi besök av Adams pappa. Kul att möta honom med målartröja och ena handen täckt i fingerfärg. Han stannade i alla fall kvar och det dröjde väl en halvtimme innan Adam kom hem. Ägnade kvällen åt att göra ingenting. Big Brother såklart, men ingenting annat.

Har för en gångs skulle planer för morgondagen. Åker in och förbi Melbourne imorgon. Hittade ett jobb i förmiddags som jag skickade ett mejl om. Fick svar ganska snabbt och ska åka dit imorgon och träffa dem. Är riktigt taggad (och riktigt nervös).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar