lördag 30 april 2011

Take a stand, let your feelings show

Jag vaknade av att solen sken in genom fönstret, jag var utvilad efter en lång natts sömn. Jag hoppade upp ur sängen, började göra det jag behövde göra idag; plugga. Nu är jag klar med allting så nästa vecka ska nog gå utmärkt och inte stressig alls.
Nu sitter jag utan krämpor någonstans, jättepigg och så taggad på valborg! Det ska bli så underbart att ta på sig ett par shorts, linne och solglasögon och bege sig och elda!

Eller var det verkligen så?

Nej, jag vaknade tidigt, trött och det var grått ute. Hoppade ur sängen gjorde jag verkligen inte utan snarare drog mig upp par timmar senare. Pluggat klart allt har jag verkligen inte gjort... Försökte göra lite fysik men när jag på två timmar bara hade gjort en uppgift gav jag upp. Nästa vecka, jag vill inte ens tänka på den för då får jag panikångest. Sitter gör jag faktiskt men med ont i magen, ryggen och huvudet. Underbart! Trött som ett gris är jag med. Taggad för valborg är jag inte heller. Kan bero på allt som hänger över mig men jag vet inte. Ta på sig shorts, linne och solglasögon? Skulle inte tro det va. Snarare termobyxor och dunjacka. Kul att det i alla fall bestämde sig att bli över noll grader. Tack så mycket!

Deppig? Nej faktiskt inte. Bara dålig dag. Ska försöka bota det med någon alvedon, musik på hög volym och skönsång från mig.


Bara för att jag saknar er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar