måndag 11 april 2011

Har hittat mannen med bra fysik

Jag har lagat middag som tog lång tid, pratat i telefon, plockat i ordning på rummet och allt det bara för att slippa plugga tyska. Fast det roliga är att jag inte vet vad vi ska plugga på i tyskan, bra jobbat känner jag! Middagen blev ris, lax, wokgrönsaker och stekt ägg. Jag vet att det inte låter gott med stekt ägg men hör och häpna så blev det ganska bra. Rummet är också i ordning och inte en enda onödig pryl ligger framme. Nästan i alla fall... Det kommer ändå bli stökigt inom 24 timmar så det kvittar väl. Jag får städa ordentligt innan jag åker hem i alla fall.

För alla er som vill veta så har jag hittat världens godaste kakor. Det är med tranbär och vit choklad, testa dem! Tycker att jag förtjänar kakor, jag kommer ändå springa bort dem nästa måndag när vi ska till ullared. Tagga ullared! Nej förresten, ullared är inte riktigt min grej. Det är stort, mycket saker och mycket folk och inget av det är något för mig.

Förresten, det är 110 timmar och 25 minuter kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar