söndag 3 april 2011

I'm walking on sunshine

Gårdagskvällen spenderades med musik! Spelade med david, linn & johannes med ett avbrott för att fira elisa som fyllde år igår. Det var sjukt kul att spela med några andra än med datorn. Ute idag skiner solen och termometern är på plussidan. Glad i hågen tänkte jag då att jag skulle ut och gå en långpromenad i det fina vädret. Jag glömde bara det att det blåste en del vilket resulterade i att jag hade rejäl motvind mer än halva rundan. Såklart var det den delen av rundan som gick uppför med... För att göra saken ännu roligare hade det bestämt sig att lägga sig ett underbart tjockt lager med slask. Så när jag kom hem stod håret åt alla håll, jag hade skoskav och mina fötter hade ett underbart fotbad i gympaskorna. Men annars gick det bra!

Mår betydligt bättre idag än vad jag har gjort de senaste dagarna. Tänker inte vara sjuk på tisdag då vi drar till riksgränsen för att åka skidor. Kommer inte överleva det men det är en helt annan historia...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar