måndag 18 april 2011

Se dig inte om när du går, ta den lilla njutning du får

Hemma igen efter en dag på ullared. Jag har båda hälsenorna i behåll, inga tanter nedslagna även om det inte var långt borta att jag gjorde det. Underbart när man blir påkörd av en vagn bakifrån och känner hur den trycker på mer och mer. Vänder mig om och ser en tant som bara står och glor på mig och fortsätter trycka på mig. Var inte riktigt glad då ska jag säga. Annars hittade jag ganska mycket där till min stora förvåning. Det stora fyndet var ändå monstret nere på bilden. Det är en barbapapa, närmare bestämt Barbaskön. Jag vet inte varför men jag har börjat älska barbapapa nu på senare dagar. De är så fruktansvärt, underbart söta!

Ullared idag var bara uppvärmningen för imorgon då kör vi verkligen. Ska försöka hitta en klänning till syrrans student. Med tanke på min stora (se icke existerande) kärlek till klänningar lär det gå underbart. Att sedan matcha det med ett par skor gör saken inte lättare. Som emelia hade sagt; det är inte lätt när det är svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar