fredag 15 april 2011

Don't cha wish your girlfriend was hot like me?

Har haft en riktigt rolig men ändå ovärd dag. Lyckades sova över mitt alarm men ändå vaknade jag bara fyra minuter senare än vad som var tänkt så jag lyckades komma i tid. Helt meningslöst eftersom hela datorkunskapen fram tills 10 minuter innan vi slutade satt jag ute i soffan och hade det trevligt. Gjorde därefter provet som gick bra och det var tur det med tanke på hur lätt det var. Maten var som vanligt god, matten var som vanligt seg, tiden gick som vanligt aldrig framåt, jag och märta satte som vanligt på tidtagarur för att överleva matten. Vet inte vad jag gjorde men jag kom inte hem från skolan två timmar efter vi slutade. Eller jo det vet jag, jag satt i soffan, blev mosad av x antal personer och hade kuddkrig. Varför är alltid det som bäst precis innan man ska åka hem? Nej men det ska bli riktigt trevligt att komma hem och träffa folk och sola järnet.

En dag på rymd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar