onsdag 20 april 2011

Past the point of no return

Alltid lika kul och vakna upp jämte något mörkt & skäggigt. Just det, glömde att det bara var min barbapapa. Eller? Trevlig morgon hade jag i alla fall för en gång skull. Väldigt trevlig.

Dagen gick vidare med att åka ner till karlshamn och fixa pass. Det gick snabbare än vad jag trodde men ändå missade jag bussen hem med 8 minuter. Lite surt men det var bara att snällt vänta på nästa buss. Jag lyckades komma hem trots att busschauffören såg allmänt dödstrött ut och satt och drack red bull. Slog ihjäl en halvtimme i olofström city genom att gå och kolla i klädaffären, skoaffärer upp till banken och jag hann även inom en vända på biblioteket. Allt detta på en halvtimme. Det säger väl en del om hur stort utbud olofström har. Fick vänta lite hos frissan men kan man klaga när man får sitta i en skön soffa, läsa en tidning och bara chilla? Nej. Trots att jag inte hade samma frisör som vanligt var jag ändå nöjd med tanke på att hon nya var riktigt bra! Iförsig gjorde jag inte så mycket med håret, klippte bara av det slitna.

Känner att mina ögon går i kryss nu. Sömn är något jag inte har fått i överflöd den senaste tiden. Men jag ska inte gnälla för mycket, lite är självförvållat. Kanske det vore något att stänga av datorn och sova redan nu? Jo, det gör jag.

Kan det vara så att jag har en dejt med de här två snyggingarna i morgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar