fredag 1 april 2011

Tro, jag vill känna tro

Mår bättre nu än vad gjorde för ett dygn sedan även om jag inte är helt fit for fight än. Kvällen har spenderats hemma i soffan framför tvn med rasmus och erik. Det kändes riktigt skönt att bara var hemma och ligga och lata sig och slippa tänka på allting. Jag tycker nämligen jag har tänkt riktigt mycket idag. I alla fall var det sjukt ansträngande i skolan idag att redigera bilder. Det låter inte så ansträngande men att göra det med touchpad gjorde livet svårare... Men men, blev hyfsat nöjd med bilden men jag tänker inte visa den förrän jag har skickat in den. Så håll ut! Morgondagen kommer att bestå av kemiplugg (suck). Kan ju erkänna att jag inte är jättetaggad för det...

Bara för att jag och rasmus är så sjukt snygga ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar