lördag 16 april 2011

Enjoy your life now

Jag har bestämt mig, jag ska bli en gladare människa. Jag ska visa de underbara sidorna i mitt liv även här i bloggen, inte bara skriva och klaga på allting. Har precis kommit hem efter en trevlig kväll med trevligt folk & trevlig musik. Finns verkligen folk jag beundrar för hur glada och positiva de kan vara trots saker som händer. Finns också folk som jag inte beundrar lika mycket för hur de beter sig. Att bli dissade av vissa? Jag börjar bli van nu. Men nu ska vi inte ta upp sådana tråkigheter för det är i kiruna man mår som bäst och har som roligast, eller hur dikke?

Om mindre än 12 timmar sitter jag på flyget hem mot olofström och för första gången på länge känns det faktiskt lite sorgligt. Jag vill vara kvar i kiruna och ha kul. Därför känns det ändå bra att jag vet att jag kommer upp igen om 1 ½ vecka. Nehe, nu väntar något vänner-avsnitt & kakor innan jag ska bädda ner mig och njuta av livet. Eller vänta, njuta av livet ska jag göra redan nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar