torsdag 28 april 2011

The smell of your skin lingers on me now

Jag är uppe igen, för er som trodde något annat. Har inte orkat uppdatera på några dagar, försöker nämligen komma ikapp med livet och tankarna. Jag har nämligen haft lite mycket att göra. Men har jag haft mycket att göra denna veckan vill jag inte ens tänka på nästa. Då har vi tre prov, en kemiläxa, en tyskainlämning och ett nationellt prov. Synd och klaga tycker jag, jag kommer ju iallafall inte ha några problem med att veta vad jag ska göra på fritiden.

Nej, jag har faktiskt varit duktig och skrivit ihop ett litet "schema" där jag har skrivit in alla skoluppgifter. Inte likt mig någonstans men det behövdes nu kände jag. Har därmed gjort ett försökt att strukturera upp och få ordning i mitt liv. Det hjälper något kanske, vem vet?

Vet vi vaaaaaad? Malin och jag hittade en blomma igår, här i kiruna? Borde det vara blommor redan? Jag menar, det är ju bara snart maj. Det är ju inte alls sommarvärme hemma, inte alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar