måndag 4 april 2011

Time is irrelevant, it's not linear

"Muntligt anförande om valfritt ämne". Älskar verkligen att prata om saker framför klassen. Eller inte... Det värsta är att jag inte har en aning om vad jag ska babbla om. Istället för att komma på det sitter jag här och skriver. Vad fåglarna kan man ha för ämne? Det enda jag kan lite om är musik men börjar jag prata om det kommer alla att somna inom en halv minut. Fick ett förslag av marcus "Hur krisen i Libyen påverkar den globala ekonomin" men det kändes inte riktigt som jag. Jag är inte så djup...

Har på tal om flygande rabarber hittat en riktigt version av en låt. Jag älskar som sagt U2 (om ni har lyckats undvika det) och på deras senaste skiva är No line on the horizon titelspåret. Häromdagen hittade jag (på samma skiva) en annan version av låten, nämligen No line on the horizon - 2. En mycket bättre version på en redan bra låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar