tisdag 5 april 2011

Tystnaden är

Som sagt hade vi då friluftsdag idag och jag valde att åka till riksgränsen och åka skidor? Dumt val? Både ja och nej. Jag var riktigt kass (som väntat) på skidor men ändå hade jag riktigt kul. Utsikten var underbar, vädret var riktigt härligt och det var allmänt roligt. Just nu känner jag av det i knäna plus att jag känner mig allmänt seg. Det som räddar tankarna är att vi har sovmorgon imorgon till 9.50. Riktigt skönt! Som vanligt tog nyckelharpan mig i sitt våld (låter inte så allvarligt som det är) och jag kunde inte sluta spela. Egentligen borde jag ha gjort matte men herregud, det finns en dag imorgon med! Någon ska jag ju ha och se fram emot...

"Jag älskar arbete. Jag fascineras av det. Jag kan sitta i timmar och titta på det."

Lånade lite bilder (okej snodde) av Thirza från dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar