söndag 24 april 2011

I can't control my heart

Mitt hundrade inlägg, woho! Är lite stolt över mig själv att jag har lyckats fylla 100 inlägg med ren rappakalja. Men är man duktigt så är man!

Har inte orkat uppdaterat på några dagar nu för att jag har varit lite upptagen. Men det verkar inte hålla i sig idag, tyvärr. Senaste dagarna har spenderats med släkten, vänner och släkten igen. Det har varit några riktigt sköna dagar med sol och värme. Därför känns det lite vemodigt att packa väskan och veta att jag snart åker till ett nästan 20 grader kallare ställe. Dessutom att jag åker iväg från allt folk som jag älskar och gillar känns det med... Men jag åker till ett ställe där det finns bra folk där med, till ett ställe där jag mer bestämmer över mig själv. Skulle man kunna ta värmen och ett par personer med sig skulle jag inte komma hem på ett bra tag. Men nu ska jag dra mig ut och njuta av solen och värmen medan jag kan och se om jag ändå kan ta tag i planerna över dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar