torsdag 7 april 2011

Me and my drum

Min trumma kom igår! Var och hämtade den, asade med hela kartongen till eu-mötet, asade hem den och öppnade den. Snacka om att jag kände mig som ett barn på julafton när jag satt med den i knät och skulle öppna den. När jag höll på att öppna den förstod jag varför frakten hade varit så dyr, det var ungefär 3 rullar eltejp på den. När jag väl fick upp den såg jag att det var fel väska till den. Istället för en helt svart väska fick jag en irish tweed-väska. Den påminner lite om Stig-Helmer i "Den ofrivilliga golfaren". Men men, allting klär en skönhet! Försökte också spela lite men fy snablar vad svårt det är! Tycker nästan lite synd om mina grannar som får stå ut med mitt bankande. Till deras glädje ska det inte bli mycket bankande idag för det ska bli mycket pluggande till matteprovet imorgon. Är så inte taggad eller förberedd till det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar