måndag 11 april 2011

I told him I couldn't lie

Om 122 timmar och 30 minuter lyfter planet hemåt. Det ska bli riktigt skönt att komma hem till värmen och folket. Känns kul att det ska bli 20 grader hemma idag medan jag sitter fast i 10 grader. Trots det var det 15 grader i solen när jag vaknade och solen sken in genom fönstret. Så därför sitter jag nu med shorts på mig trots att det bara är 10 (?) grader ute. Det var ändå sjukt skönt att gå till skolan i det även om det kändes lite konstigt att gå i shorts när det ligger fullt med snö ute.

Sitter och har samhälle och har nyss blivit beordrad att skriva en konfliktanalys. Det tycker jag låter fruktansvärt roligt, eller nej, jag skojar bara. Underbart att maria just visade exempel på en konfliktanalys som var på 16 sidor. Ska jag kunna hitta på en konfliktanalys på 16 sidor? In my dreams... Jag har problem att få ihop 4 sidor på ett hemprov så detta lär bli intressant. För det första, vilken konflikt ska jag ta? Nej, nu får jag ta och börja googla på vilken konflikt jag ska ta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar