söndag 14 juli 2013

Dag 3

Efter att ha vaknat och varit uppe någon gång i natt sov jag ända till halv elva i morse. När hände det senast? Jag menar, när sov jag nästan tolv timmar senast? Har haft en sådan chilldag idag. Valde att inte följa med till Adams släkt (idag med var det träff ja) för att stanna hemma och vila. Dock han vi med en liten tur till Spotswood city (går det att säga så när jag själv bor 50 meter därifrån och det inte är större city än Olofström?

Medan familjen åkte iväg var jag kvar hemma och åt, sov, gick och handlade en sväng, tittade på Friends, Desperate Housewifes, spelade lite piano och tvättade. En helt okej dag tycker jag. Var skönt att bara försöka komma ikapp.

Kvällen har varit lugnt förutom lillemannen som inte ville sova. Ny tand på gång gör det inte lätt för stackaren. Kommer bli intressant hur det går imorgon när jag ska försöka få honom jag sova... Älskar att huset är så nära tågstationen och flygplatsen så jag kan ligga och lyssna på tågtutan och flygplanen som kommer in för att lyfta eller landa. Bättre det än att höra den gnissliga ladugårdsfågeln........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar