tisdag 30 juli 2013

Dag 19

Sov fruktansvärt dåligt hela natten igenom. Vaknade och det första jag fick höra var att det var grönt snor som gällde. Det första man vill höra på morgonen, verkligen. Denna veckan kom vi till play group och träffade de andra som var där. Det var skönt att träffa andra och inte bara sitta hemma utan komma ut och diskutera big brother.

Kände när jag kom hem att allt inte var som det skulle. Därför försökte jag hålla uppe ångan och tvätta och hänga upp den tvätten som skulle tvättas. Allt som skulle göras blev gjort, hann även baka ett bröd. Effektivt! Blev däremot tvärare och surare ju längre dagen gick och nu sitter jag här ikväll med ont i halsen, feber ont i knäna och en hemsk huvudvärk. Där fick du Miss Jag-blir-aldrig-sjuk. Pchh. Jag klarade inte ens tre veckor...

Två koppar te senare och jag är helt färdig för att sova. Ska bli skönt att ha en dag ledigt imorgon, behöver en sovmorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar