tisdag 30 juli 2013

Dag 17

Älskar verkligen att äta frukost själv. Det är trevligt att äta med andra men frukost vill jag verkligen äta själv. Fick göra detta idag med. Tog det lugnt fram tills det var dags att göra sig i ordning och gå och möta Trine och Jennifer i Yarraville. Tog väl en 20 minuter att gå dit vilket var betydligt kortare än vad jag trodde. Nåja, vi träffade i alla fall varandra och tog en lunch. Kändes lite konstigt att träffa dem då de kände varandra ganska väl sedan innan. Men det var väl trevligt ändå!

Gick inom coles och office work på vägen hem så nu har jag äntligen en väl fungerande penna! Hade huset för mig själv en stund innan resten kom hem. Eftermiddagen gick och kvällen kom då jag stolt blev presenterad för familjens nya familjemedlem; brödrosten. Den gamla har varit sönder ett bra tag så de har gjort toast i ett speciellt fack i gasspisen. Som tur är har jag aldrig behövt göra det för jag vet inte vart man tänder toasten... Kan dock rapportera att jag nu är grym på att tända både plattorna och ugnen!

Kvällen gick och det blev Christines favoritprogram; the block. Har bara sett några avsnitt men det är faktiskt ganska bra. Går väl ut på att olika lag ska renovera en lägenhet och sedan auktionerades de ut. Auktionen var idag och det var sjukt vilka summor de gick för...


Förstår inte hur det var tänkt att bilarna
ska komma fram i sitt eget körfält.


På gatan där jag bor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar