tisdag 30 juli 2013

Dag 18

Gjorde en fantastisk upptäckt idag. Precis lagom till min frukost visar de Dr. Quinn på tv. Hur underbart är inte det? Väldigt underbart. Upptäckte också att How I met your mother börjar sändas på min födelsedag. Vilken present! Hoppas verkligen att de sänder alla serier jag följer här nere...

Efter att ha sovit bort hela förmiddagen (inte jag, lillemannen alltså) så kom vi ut och mötte Meg på en lekplats i närheten. Träffade även på Liza från play group där. Trevligt, trevligt.

Något som inte var lika trevligt var att det var en snordag idag. Snor överallt. På byxorna, i soffan, i maten och över hela köket. Tackade mig själv att jag inte äter med mannen när kikärterna flög ut över hela bordet...

Big Brother, kaffe och prat till kvällsmys. Livskvalitet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar