lördag 13 juli 2013

Dag 0

Nästa äventyr har börjat. Vid halv nio - nio 10 juli lättade bilen från garaget för att ta oss ner till Hyllie där tåget över till Kastrup väntade. Mamsen, papsen och jag fick i oss lite mat innan jag gick mot säkerhetskontrollen. Den gick utan problem liksom resten av flygresan. God mat, bra service, lite sömn.

Bytte plan i Bangkok där jag hittade Wi-Fi så det blev ett mejl hem, lite facebookande, wordfeudande och quizkampande. Det viktigaste alltså. Nästa flygresa gick också finfint. God mat, bra service lite sömn. Kom igenom tullen utan några problem, inte lång kö var det heller. Väskan lyckades också komma trots att jag trodde att den inte skulle göra det.

Kom ut och möttes av folket som stod och väntade på sina nära och kära och tänkte att jakten efter Christine och Adam skulle börja. Någon värre jagande blev det inte det inte då det första jag såg var en fin skylt med "Welcome to Frida" i blå text med ett gult kors i bakgrunden. Lite senare fick jag reda på att Adam hade googlat svenska flaggan kvällen innan... Han hade även skrivit lite på den stora griffeltavlan son finns i köket. Kvällen bjöd på lite tv, kallprat och te innan jag gick om la mig.


Bangkok

Bangkok



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar