måndag 28 februari 2011

Finally I'm happy, if only for a while

Vill bara påpeka att jag vågade! Det var inte jättemycket att våga egentligen men ändå. Dagen har väl bestått av chillning på hög nivå, lite distansuppgifter, en liten cykeltur ner för att nå dagens höjdpunkt; badet! Riktigt trevligt måste jag säga!

Eftersom jag känner att mina inlägg blir mer och mer värdelösa tänkte jag sno en sak från snyggingen Jennifer. Nämligen denna med start imorgon:

Dag 01 - om mig
Dag 02 - 10 saker ni kanske inte visste om mig
Dag 03 - min favorit årstid och varför
Dag 04 - en pinsam sak jag varit med om
Dag 05 - vad är kärlek för mig
Dag 06 - typ av killar jag faller för
Dag 07 - mina bästa vänner
Dag 08 - ett ögonblick
Dag 09 - något jag oroar mig för
Dag 10 - mina syskon
Dag 11 - en bild och text om ett ställe jag vart på
Dag 12 - ett minne för livet
Dag 13 - en gammal bild på mig
Dag 14 - min första kärlek
Dag 15 - vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 16 - en persom jag vill byta liv med för en dag
Dag 17 - min favorit film
Dag 18 - det här får mig att gråta
Dag 19 - min favorit mat
Dag 20 - det här får mig att må bra
Dag 21 - mina rädslor/fobier
Dag 22 - någonting jag ångrar
Dag 23 - mina drömmar
Dag 24 - det här saknar jag
Dag 25 - min favorit låt
Dag 26 - en vän med ett galet skratt
Dag 27 - någon jag ser upp till
Dag 28 - någon som alltid stöttar mig
Dag 29 - min familj
Dag 30 - min sista dag

Såklart kommer det även vara "normala" inlägg så fort jag har något vettigt att skriva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar