tisdag 1 februari 2011

Duktig?

Känner mig lite duktig, har skickat iväg sommarjobbsansökningar till 4 olika ställen. Inte för att jag kommer få på något av dem men ändå, jag har sökt! Känner mig lite mindre duktig för att det är matteprov imorgon. Det kan bara gå på ett sätt... På vilket sätt då? Jo det får ni gissa själva! Blev påmind av mamma idag att om exakt en vecka kommer mamma & mormor upp hit och hälsar på mig. Det ska väl bli trevligt att träffa de igen men ser inte fram emot att klämma in dem på mitt rum. Det kommer att bli trångt! Men som man säger, finns det hjärterum så finns det stjärterum! Känner mig lite duktig igen eftersom jag började att skriva en ny låt idag. Just är den väldigt kort och konstig men den ska jobbas på ända tills den blir lång och konstig. Jag vet inte varför men jag gillar låtar som låter lite mystiskt och konstigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar