söndag 27 februari 2011

Alla springer omkring och söker var och en, det som vi kallar den stora kärleken

Har hamnat i ett svårt dilemma... Våga eller inte våga? Det är den stora frågan...

Min kära syster kom nyss och påminde att jag inte har packat upp än. Det är ju så jobbigt! Men jag ska sätta på lite bra musik och försöka göra det. Kan inte någon annan göra det? Eller så skiter jag bara i det, jag ska ju ändå packa den om 2 veckor igen. Har inte haft ork till någonting idag, bara gått omkring som värsta zombien. Jag vet inte varför men jag har bara känt mig helt hopplös idag. Annars börjar jag få reda på lite vad jag ska göra under lovet (en sak). Okej, kolla på vasaloppet på söndag = en sak till. Har även funderat lite idag på vad jag har gjort. Vissa saker kanske jag inte borde ha gjort men de är gjorda. Jag får istället ta tag och lösa dem när jag kommer upp sen. Ska bara försöka glömma det och njuta av att vara hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar