lördag 12 februari 2011

I need a hero! or wait, I have already found him...

Nu har jag precis vinkat av mamma & mormor som åker hem idag. Annars har vi varit på ishotellet idag. Riktigt trevligt faktiskt trots att jag har varit där en gång innan i år. Hostan som kom för några dagar sedan har fortfarande inte gett med sig. Så förutom att jag hostar som en galning pratar jag även helt konstigt. Lite småkul att höra sig själv faktiskt. Ännu roligare är det att höra när jag nu försöker att sjunga. Det låter underbart! Tycker lite synd om maja som bor vägg i vägg med mig som behöver lyssna på min kråksång. Men men, hon får väl banka i väggen om det låter för jävligt. En sak som är positiv med hostan är att jag får ta hostmedicin. Det finns inget godare än det. Hade det funnits typ en läsk som smakar som det hade jag överkonsumerat den! Kvällen kommer nog att spenderas framför melodifestivalen om inga andra förslag dyker upp. Förstår inte riktigt varför jag kollar på skiten för jag tycker att det bara blir sämre för varje år. Men melodifestivalen är melodifestivalen, så är det bara... Nej, nu ska jag ge mig på att sjunga grace kelly, det lär låta underbart! not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar