fredag 25 februari 2011

Livet är en fest

Humöret är på topp. Eller nästan iallafall... Musik i öronen gör oftast varje dag till en hyfsat bra dag iallafall. Sitter just nu i skolan och funderar över livet. Så kan det gå när man inte har någon lektion utan eget arbete och har gjort allt man skulle göra. Ska snart börja med distansuppgifterna så jag slipper de sen. Det kommer faktiskt att bli riktigt skönt att komma hem igen. Det känns också bra att jag vet att om 24 timmar sitter jag på tåget mellan stockholm och hässleholm. Det känns inte lika bra att jag vet att jag ska stiga upp vid fem imorgon... Men men, det ska gå bra! Jag får sova på flyget & tåget istället för inatt ska inte sovas mycket! Resten av dagen ska spenderas med packning, städning och träffa folket en sista gång innan alla drar hem. Jag är fett pepp på det just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar