tisdag 1 mars 2011

Dag 01 - om mig

Jag, vem är jag? Den som kunde svara på det kan gärna tala om det för mig för inte ens jag vet det. Ska ändå försöka berätta lite om mig.

Jag är en tjej på 16 år som bor på två helt skilda ställen här i Sverige, det skiljer bara 180 mil mellan dem. Anledningen till att jag bor så långt ifrån vartannat är att jag flyttade de 180 milen för att gå på rymdgymnasiet i Kiruna. Det är som ni hör en skola med rymdinriktning. Det som däremot inte hörs på namnet är allt det underbara och helknäppa folket som tillhör skolan. Annars är jag en liten eremit som trivs ganska bra ensam även om jag gillar att träffa folk. Jag har ganska lätt att anpassa mig till nya ställen och nytt folk vilket jag ser som en positiv sak. Enligt mig är min humor är den bästa som finns men folket runt omkring verka inte dela den uppfattningen... Jag kan vara seriös när det behövs men ibland kan jag också flippa ut totalt. Eller flippar ut gör jag inte, jag bara mitt rätta jag komma fram. Jag är en person som inte ofta skäms för det jag gör utan jag bjuder ganska mycket på mig själv. Nedanför ser ni resultatet av vad som kan hända om jag sitter ensam en tisdagskväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar