tisdag 15 februari 2011

Godmorgon världen, vilken underbar dag!

Fy vad jag älskar vädret! Jag är seriös! Visst, det är väl -25 grader men hur underbart är det inte annars? När jag gick till skolan så var allt helt underbart. Solen höll på att gå upp så allting fick en rosa-orange färg, det var frost på träden, snön låg så fint, det var lagom kallt och jag till och med min mobil valde att samarbeta och välja riktigt bra låtar. Jag fick en känsla inom som var underbar. Det är sådana stunder som denna som jag älskar att jag bor här. Jag trodde att det skulle vara kallare än vad det var men det var riktigt skönt faktiskt. Tyvärr lär det nog vara kallare när jag ska gå hem. På något konstigt sätt är det alltid kallare när man ska hem. Nu känner jag mig lite som en gammal tant som bara sitter och diskuterar vädret såhär två inlägg i rad. Förhoppningsvis blir nästa inlägg inte om vädret. Eller? På tal om väder, snacka om att jag saknar vädret som var på denna bilden!

1 kommentar:

  1. Säg vart går färden, vart åker vi idag. Godmorgon världen, här är jag igen, och det har aldrig förut känts så braaaa

    SvaraRadera