söndag 13 februari 2011

Allt mörker som förr var så uppenbart det skingras och tillsammans ser vi ljuset

Solen skiner, snön ligger så fint och det är helt vindstilla. Jag är så taggad att ge mig ut i spåren och åka men det brister på en sak. Min hosta. Det är bara till och gilla läget och ställa in de planerna. Istället blir det nog istället en promenad innan det är dags för skidskytte ikväll. Skidskytte är nog den roligaste sport som går att titta på! På tal om skytte, jag saknar att skjuta luftpistol något enormt.Det är väldigt synd att närmsta luftpistolklubb som jag har hittat finns i luleå, 34 mil härifrån. Annars rullar livet på här uppe även om det ska bli skönt att komma hem om två veckor. Har nämligen hört att det ryktas att det nästan är vår där nere! Fy vad jag längtar till sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar