tisdag 22 februari 2011

Nu är tid att leva

"Jag tänker aldrig på framtiden. Den kommer tids nog." - Albert Einstein
Jag säger bara en sak; Albert Einstein. Det var en smart man det. Men det var inte det jag tänkte skriva om, fast jag vet inte heller vad jag tänkte skriva om...

Jag känner mig hyfsat klar med fysiken så det kommer väl gå åt helvete bara för det... Istället har jag plockat upp nyckelharpan och spelat lite på den. Men nu så har jag gett upp den med och tittar på friidrott istället. Säger bara en sak om det; Angelica Bengtsson! Hon har höjt juniorvärldsrekordet med elva centimeter denna kvällen tror jag.

På lördag morgon är det dags för mig att dra mig hemåt igen. Då är det nämligen distansvecka och sedan sportlov. Det ska faktiskt bli riktigt skönt att komma hem även om jag kommer sakna vädret här uppe. Bara för att jag är så snäll kommer en bild från ishotellet. Skulle vara kul att vakna med denna synen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar