lördag 26 februari 2011

Livet är gött, världen är stor

På väg hem nu! Känns faktiskt riktigt gött men jag kommer ändå sakna kirunafolket... Mår väl som jag förtjänar idag, underbart! Nej, jag har inget vettigt att berätta så ni får en lägesrapport från en tjej på resande fot.

Började med att stiga upp vid fem imorse... Taxin kom vid tjugo i sju och körde oss till flygplatsen. Flygningen gick bra med tanke på att jag sov halva vägen. Frukosten på planet var ju också, hur ska man beskriva den... Intressant.... Nej så illa var det inte, den gick ner den med. När vi landade så landade vi inte på inrikesterminalen utan på utrikesterminalen. Så det var bara att snällt hoppa in i bussen och slussas till rätt terminal. Efter arlandaexpress blev det lunchdejt med mattias och maja på centralen. Hittade rätt spår och klampade ombord på tåget där jag nu sitter och lyssnar på galenskaparna. Så mycket mer än så har inte hänt. Grattis till dig förresten som orkade läsa detta totalt ointressanta. Bra jobbat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar