måndag 21 februari 2011

One life, you got to do what you should

Livet ska levas, yes! Därför lever jag det. Ni får tycka vad ni vill om mig och vilka val jag gör här i livet men så länge det inte skadar någon eller jag själv ångrar det tänker jag inte be om ursäkt för det. Bara så att ni vet. Jag har hållit igen mig själv i en sådan stor del av mitt liv så nu orkar jag inte hålla emot längre. Nu kör vi!

Det ska bli sjukt skönt med sportlov även om jag kommer sakna vissa delar av folket här. Ändå ska det bli skönt att komma hem och träffa det saknade folket där. Det enda jag inte ser fram emot är resan hem. Flyget går vid halv åtta på morgonen, innan dess ska man vara incheckad senast 30 min innan planet lyfter, innan dess ska man ta sig ut till flygplatsen som kanske ligger 15-20 min härifrån med taxi, innan dess ska man kommit upp och fixat sig och packat det sista. Jag har inte vågat tänka på när jag ska stiga upp än. Själva flygresan går väl bra men sen är det väntan på centralen & tågresan som är det största problemet. Tror att jag ska ladda in en bra ljudbok + massa bra musik i mobilen och bara lyssna. Nej, nu ska jag sluta vara så negativ och slänga in mig i duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar