måndag 7 februari 2011

det här är sjuka dagar känner mig ju inte så frisk

Denna dagen i mitt liv... Vaknade vid halv fyra inatt av att jag låg och skakade under täcken av köld. Till råga på allt hade jag också en underbar huvudvärk och ont i halsen. Det fick bli att pallra sig upp, springa till garderoben och rota fram varma kläder som man kunde sätta på sig. Blev också till att slänga i sig ett par alvedon. Att försöka somna om var inte det lättaste men efter ett par timmar så gick det med. Det kändes inte så bra när jag vaknade i morse, mådde ungefär lika illa då. Men men, har man kemiprov så har man. Det blev bara till att bita ihop och dra sig till skolan. Så nu är jag här. Känns inte bra inför kemiprovet med tanke på att jag mår illa och att jag inte kan kemin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar