söndag 20 februari 2011

What a wonderful world

Jag trodde att alla söndagar var stentråkiga men oj så fel man kan ha! Dagen började med en lite nätt sovmorgon som jag tycker att jag förtjänade. Eftersom att jag är proffs på att sitta och sega gjorde jag det innan pow sa att vi skulle ut och fota. Jag hade inget annat val än att packa på mig kameran och ge mig ut i det underbara vädret. Solsken, någon enstaka minusgrad och snö överallt, kan det bli skönare? När jag kom fram till j visade sig att vi inte skulle fota, vi skulle åka pulka! Visst, inga termobyxor på mig men det gick jättebra ändå. Det var grymt kul att åka pulka! Bara för att det var så kul så bjuder jag på några bilder därifrån. Det finns ännu mer bilder på facebook för jag orkar inte lägga upp alla här. Enjoy!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar