onsdag 9 februari 2011

Jeg flakker rundt, jeg ved ikke hvor jeg hører til

Skolan, jysk, hem, äta, dampa loss med maja & rasmus, sova. Lägg märke till att sova redan står där, för sova lär jag inte göra mer inatt. Mamma & mormor skulle först ha kommit vid två idag men efter lite problem så skulle de kommit vid ungefär tolv inatt. Så jag gick och la mig vid nio för att sova några timmar innan de skulle komma. Men icke sa nicke. För 1 ½ timme ringde mamma och sa att de inte kommer inatt och hon vet inte när de kommer. Så nu är loppet kört. Jag ligger i sängen och snurrar, tänker på att jag måste sova, har huvudvärk, tänker på allt på samma gång så allt bara skiter sig. Tack vare de 2 timmarnas sömn innan är jag ju ändå hyfsat pigg vilket jag inte lär vara imorgon. Nej nu ska jag sluta klaga och vara tacksam att det finns någon som alltid kan svara på ett sms och hjälpa mig att få ordning på några av mina tankar iallafall. Bara för att jag inte har något vettigare att göra har jag kollat igenom alla bilder sen några månader tillbaka och hittade denna bilden. Har det verkligen varit såhär färgglatt? Jag trodde att det har varit vitt hela tiden...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar