onsdag 29 juni 2011

Jag ångrar inget, det vet jag nu.

Solen skiner, det är varmt och livet är riktigt skönt. Driva runt hemma, äta lite, gå en runda ner till byn och fixa lite saker, lata mig hemma för att senare samla krafter till att städa hela huset, ja där har ni min dag. Har också börjat på en ny sak idag, återkommer till den om det blir lyckat annars kommer ni aldrig få reda på den!

Morgondagens början är redan planerad och klar. Vill tacka jesper för idén om att ställa klockan, gå upp och sen efter frukosten fortsätta sömnen utomhus i en solstol. Det är lite pinsamt att vistas bland folk just nu med tanke på att min hudfärg är vit, alla andras är brun. Ändå har jag lyckats skaffa mig en underbart fin linne-bränna. Trots det är jag ändå inte vit och brun, snarare vit och kritvit.

Planeringen är i full gång här hemma inför att åka upp till kiruna en vecka nu i sommar. Nej, jag älskar inte kiruna så jag frivilligt lämnar varma södern för kalla kiruna. Om vi ska upp där ska vi upp och flytta (woho!) till den nya lägenheten. Allt är fortfarande osäkert tack vare att lägenheten helt enkelt inte är helt vår (eller eriks) än. Så erik, när du kommer upp i höst sen, blir inte förvånad om hela badrummet är fylld med badankor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar