torsdag 2 juni 2011

Without a friend, what good is life?

Bra bilder på solen fick jag då verkligen inte igår men bilder på folk blev det. Man såg inte det jättetydligt tack vare att det var moln i vägen men lite såg man. Kvällen började med filmen "die Welle" i skolan. Den var faktiskt ganska bra och det var ganska trevligt att sitta där och titta på film och äta popcorn. Vi slog ihjäl någon timme genom att köra några trevliga lekar. Sen begav sig ett gäng mot och lite upp på luossa för att kolla på solförmörkelsen. Tack vigare för lånet av hoppet, det var väldigt bra att stå på! Men får man klaga lite så var det ganska lerigt, eller hur pow? Kvällen på luossa slutade med att jag (och de flesta andra med tror jag) frös något fruktansvärt om händerna. För er som inte har koll på det så har vi midnattssol nu, riktigt mysigt faktiskt!

Dagen har spenderats hos sebastian där vi kollade på pokémon (woho!) och the social network. Jag har aldrig sett the social network innan så det var kul att se den. Riktigt bra film förövrigt! Rummet håller just nu på att bli städat vilket är riktigt välbehövligt. Jag borde egentligen plugga kemi med men den får vänta lite, har verkligen ingen lust att plugga! Trots det känns det ganska skönt att det bara är kemin och ett engelska np kvar att göra innan sommarlovet börjar. Men jag vill ju inte ha sommarlov!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar