tisdag 7 juni 2011

I feel alive, and the world is turning inside out.

Sista tyskalektionen är avklarad och det känns så fruktansvärt skönt! Aldrig mer att jag ska öppna en tyskabok, nej aldrig! Annars har det varit ganska lugn dag, bara ett kemiprov på förmiddagen. Känner att jag håller på att bli en sådan "idag har jag gjort... - blogg". Det ska bli en skärpning från min sida, jag lovar!

Jag har för övrigt inte spelat någon tetris idag! Det säger iförsig inte så mycket med tanke på att nu är den första gången jag sitter vid datorn sen igår... Känner hur det börjar klia lite i fingrarna men jag ska klara mig!

Jag har (äntligen) kommit på en bra sak med att komma hem, jag återförenas med pianot och inte minst min nyckelharpa. Det är sjukt hur tomt det är utan dem. Jag har numera inget att fylla mina tomma stunder till, inget att fylla mina redan fyllda stunder och inget att fylla hela mitt liv med. Mitt spotify är snart också slut så just nu är det youtube och gamla låtar på datorn som gäller. Uppladdningen inför korrö har även börjat så om 1½ månad, då ahr jag förhoppnongsvis laddat klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar