lördag 11 juni 2011

I was born this way

Gårdagen var riktigt rolig men gud vad jag kommer sakna alla, speciellt alla treor som slutade. Det är mycket möjligt att det kommer upp bilder från gårdagen när jag har kommit hem och laddat över bilderna till datorn. Jag såg fram emot ändå flera timmars sömn, ända till tio kunde jag sova. Smart som jag är vaknade jag ändå nästan en timme innan klockorna (lägg märke till pluralformen) skulle ringa.

Upp kom jag iallafall, kläder fick jag på mig och väskan blev efter sju sorger och åtta bedrövelser packad och stängd. Sedan fick jag riktigt trevligt besök av en grön varelse även kallad sebastian. Han kom med lite bestick, köksredskap och sugrör som ska flytta med mig sen. Mitt rum ser förövrigt ut som en smärre bombnedslag eftersom maja och agnes har alla sina saker där inne och det har lett till att jag inte har orkar plocka undan och städa mina egna saker...

Den gröna varelsen kom väl inte bara för att lämna besticken, han kom faktiskt för att skjutsa oss till flygplatsen snäll som man kan vara. Var väl en aning tung att säga hejdå... Väl ombord slocknade jag direkt och vaknade inte förrän vi nästan var framme. Det är så en flygtur ska spenderas!

Efter en middagsdejt med maja på en sushi/thai-restaurang sitter jag nu på tåget som äntligen har börjat att rulla efter 20 minuters stillastående. Sj har överträffat sig själv denna gången, idag blev de försenade för att de hade problem med en rullstolshiss. Den var ny! Säger grattis till dig som har lyckats läsa igenom hela detta inlägget, det är nästan värt en applåd!

Någon är för snabb för kameran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar